Reklamacje powinny być zgłaszane w formie pisemnej. Zgłaszając reklamacje należy podać informacje: nazwę wyrobu, ilość, powód reklamacji, nr dokumentu WZ. Zgłaszając reklamacje dotyczące jakości klient ma obowiązek przedstawić do dyspozycji MT Plastics próbki reklamowanego towaru. Reklamacje złożone w sposób prawidłowy rozpatrywane będą w terminie 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia.
MT Plastics zastrzega możliwość przedłużenia w/w terminu w przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji uzależnione jest od decyzji jednostki badawczej. Reklamacje złożone w sposób nieprawidłowy oraz po upływie w/w terminu, a także bezzasadne oraz będące wynikiem niewłaściwego postępowania z wyrobem – pozostają bez rozpatrzenia.
Zużycie/przerobienie/przetworzenie reklamowanego towaru przed zakończeniem reklamacji, bez uzyskania wcześniejszej, pisemnej zgody MT Plastics powoduje wygaśnięcie prawa do reklamacji.